Lördag.....

Hmm... Festa? nja... e kanske tråkig i mångas ögon, men de e inget för mig längre... möjligtvis att sitta några kompisar å dricka, de funkar alltid... Men gå ut å festa.. nja de har ja tröttnat på....
Just nu trivs ja med mitt liv... Har den människa ja älskar närmast mig, Har mina få underbara vänner...... Har mitt jobb, fast tjänst, as gött.. Behöver inte bekymra mig för pengar...

Har vissa framtidsplaner, å det är skaffa större lägenhet, markplan, köpa bättre bil, combi... så man kan ha Theo längst bak.... Å visst skaffa barn, står ganska högt på listan med... Men tyvärr det får vänta, jocke har ju inte fast tjänst.. å vi känner att det e ett krav innan det blir barn.... Gifta mig vill ja med göra... Men i dom tankarna har ja inte fått med jocke än... Han tycker inte man gifter sig ung.... Men skaffa barn ung ska man, ha ha ha ha ha.. Ibland förstår man sig inte på hur vissa tänker.. Men ja älskar dig Jocke, mest på hela denna jord.  <3

Hm... Va händer idag? Just nu sitter ja å väntar på att min älskling ska komma hem från jobbet. Å sen ska vi la iväg te Timmy... Vet inte hur länge ja stannar, men jocke lär nog stanna ett tag. Å sen e de ju grisfesten i skogaby ikväll, hade inte tänkt gå dit..... Som sagt min tid med skogaby e över.. ha ha ha å skönt e det... Tänker absolut inte bo där i framtiden, det enda som får mig dit nu för tiden e Min familj, å min andra förhoppningsvis nära vän Jessica. Vi har tyvärr inte umgåtts så mycket på sista tiden, men ja tror nog det beror på att Lilla Gabriel, underbara Gabriel tar tid... Kan ju inte sätta mig in i hur det e att vara förälder, men ja kan tänka mig att det e full rulle hela dagarna.

Nä nu kan ja ju inte sitta här vid datorn hela dagen..Ja just det, ryggen e nästan smärtfri, känner ytte pytte lite.. Men det kan man leva med... 

Kram på er alla // Tess


Kommentarer
jessica

Hejsan gumman!

Ja du har helt rätt i att det är full rulle hela dagarna. Hela tien lär han sig nya saker. Nu rular han runder på golvet samt tar mer efter saker. Men det är ju bara att titta inom ifall du är i skogaby nån gång. höres kramen

2008-08-11 @ 08:59:44
URL: http://www.tovik.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0