Gårdagen...

Va väldigt mysig... Vi va hemma hos Timmy, å byggde deras fina "kojja".. Som dom ska ha när dom jagar gris, å ja tog i när ja sa fin... den e as ful.. :D ha ha ha, men den håller för regn å blåst, å trygghet iaf. Sen grilla vi kottletter, färdigmarinerade.... Sen bar de av hem te oss.. så kolla vi litta film...
Tänkte lägga upp lite bilder från igår, va ju länge sen man la upp bilder nu ju..  :D



Visst e han fin, min lilla älskling!





Här e kojjan, i kojjan sitter Jocke å Tippen..



Han e sååå sööt, lilla Tippen!




Tipps igen.. :D





Ha ha ha, snygg kojja....




Så där, Nu e det söndag, Men mig gör det inget, för ja går på Semester imon... :D Som ja har längtat... Har några småplaner för min semester, men ja skriver dom efterghand ja har gjort dom.. :D
Ha en mysig dag i regnet....  // Tess



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0