ahhh såå mycket information!

Har precis varit på banken.... Har funderat länge på att byta tillbaka till swedbank, av dom anledningarna att jocke har där, Och om vi ska ta lån å så ihop, e det lättare att man har samma bank, och bara om man ska föra över pengar till varandra så går det snabbt, Annars om man har olika banker så kan det ta nån dag ju...

åå hade precis en gammal man här som plinga på och som försökte sälja bilder han målat! Hans anledning var att hans dotter var allvarligt sjuk, å han behövde pengar, hans bilder var jätte fina, Men ja hade bara 30 kronor hemma och en bild kosta 80 kronor.....  Visst man vet ju inte om han pratar sanning heller men det gör ont i en ändå..... För det kan ju va så..... som det stod på lappen, kunde nog inte så bra svenska heller...  Stackars människa...

Ja ja nu tebaka till mitt bankärende...  Det var ju hur mycket som helst som skulle flyttas över, de va ju inte bara pengarna, jag pensionssparar, jo ja vet ja e bara 22 men de e ju bra att tänka på framtiden eller hur? Å de va ju inte bara att flytta över, utan då skulle det säljas på mitt förra ställe å så skulle ja köpa nytt på mitt nya, å så skulle man bestämma var man skulle placerar pengarna å bla bla bla... fattar inte hälften.... :D Men nu e det gjort iaf... Skönt som bara den, å ja fick mitt nya kort idag med, så ska bara ner å aktivera det... så e allt frid å fröjd!

Har ont i ryggen idag med.... Verkar inte riktigt vilja släppa, i värsta fall får ja uppsöka läkare, å det vill ja inte... Har en liten rädsla för läkare, efter en incident (eller hur det nu stavas) som hände mig när ja var mindre....  Men går det inte över så måste ja, för ja tänker inte spendera mina två veckors semester med rygont....

Resten av dagen ska ja ta det lugnt... ska ju jobba imon, så ja måste vila ryggen. Ska kanske försöka fortsätta där ja sluta igår med städningen, men få se om ja orkar. e rätt slut i ryggen....

Ha en underbar dag.... // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0