Förläsning/utbildning

Nu har jag varit på en föreläsning/utbildning som Helen Tranquist har angående problemskapande beteende inom autismspektrum. Mycket intressant. Kan väl säga att första dagen satt man på en pinnastol i flera timmar och bara lyssna på Helen när hon prata, var mycket information och faktiskt väldigt långtråkigt... Men dag två var väldigt intressant då satt vi och disskuterade olika fall och använde oss av 10 punktsplanen. Som ja inte tänker gå in på här vad det är. Men är någon intresserad så bara hör av er.. :D Det har gett  mig stora funderingar och det är ju bra.
I hemmet har det inte hänt så mycket... Lillasyster Annie var hos mig igårkväll... Mamma Lena var hos en kompis å Annie ville hellre va hos mig.. Det värmer gott.. :D Är ganska så trött idag.... Har ju använt mina hjärnceller hela dagen.. ha ha ha
Men sammanfattningsvis har ja haft två mycket lärorika dagar........


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0