10 ÅR <3

Igår var min och älsklings dag! Tänk er.. Igår var det 10 årsen vi träffades och blev tillsammans! 
10 år av glädje, sorg, lycka, irritation och en massa massa kärlek <3

Vi hade först tänkt äta ute, men med en trött och gnällig tjeja, valde vi att stanna hemma istället. Så det blev inte alls som vi tänkt oss. 
Åt tacos till kvällsmat och glass till efterrätt, sen spendera jag en och en halv timme med att försöka natta Minea! Så Jocke passa på att bära pellets och gå med hundarna. 
När hon väl somnat och vi landat i soffan, så hade vi knappt ork att kolla tv. Så efter att jag på mindre än en halvtimme sprungit upp 2 gånger för att trösta en lessen Minea, gick vi och la oss! :) 
Så firade vi vår 10 årsdag. Men som småbarns förälder är det ok.. Allt blir sällan som man planerar <3 

Idag är en ny dag och som det ser ut nu ska jag tvätta. Och ikväll ska vi köra vår årliga runda. Sätta ljus på våra nära och köras gravar. Men man vet aldrig.. Allt kan ändras snabbt! :) 





Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0