Komma till ro & gräsänka.

Nu ikväll har vi varit hemma hos Jockes kusin Angela och Henrik, så fint hus. Minea skötte sig alldeles ypperligt, men... Det här med att komma till ro borta!? Det funkar inte riktigt för min lilla dam... Vet inte riktigt vad man ska göra för att hjälpa henne?! Några förslag någon?

Lite jobbigt att inte kunna åka iväg för att hon inte kan komma till ro och somna. Men vad gör man inte för sitt älskade allt? :)

Vi hann inte mer än hem förräns mitt andra stora älskade allt begav sig till skogen för att jaga gris. Så nu ligger jag här hemma med en dotter och två vovvsingar och inväntar John blund som jag just nu känner inte är långt borta :) Så sov gott!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0