Lördag :)

Så här en lördagskväll sitter jag och kollar rundor efter nya skal till min kära iphone :)) Hittat två jag vill ha! ;) Får se om det blir någon beställning eller inte.

Dagen började knepigt för mig! Vakna med fruktansvärd bihåls huvudvärk! Gjorde ont i ögonen när ja titta och mådde inte alls bra i kroppen! Men efter lite näsdroppar och panodil så rätta det till sig och nu mår jag toppen! ;)

Har vatt och hälsat på farmor och farfar en runda idag. <3 Sen har jag även agerat taxi för underbara lillasyster Sandra med <3

Blir snart sängen för min del! ;) För imon ska jag och Babe fira våra födelsedagar! <3

Puss Puss på er alla!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0