Söndags Mys ♥ ♥ ♥

Haft en toppen mysig dag idag med älskling!

Babe ska prova att köra cross igen, så vi var och hämta min lillebrors cross i förmiddes. Efter det åkte vi till papps och firade hans 45 årsdag... :) Sen viadre till farfar och firade hans 73 årsdag! Blev aldrig att vi firade dom på deras dagar av olika anledningar.

Väl hemma igen, så städa jag och fixade medans älskling "mecka" med crossen :)

Och nu ikväll har vi hör och häpnat gått en lång promenad... ♥ Även ätit en enkel men god middag och snart ska vi mysa framför tv och kolla på BB med en maaaassa ljus tända! Luktar ljuvligt här nu... Doftljus med doften frans vanilj och vita snöbär från partylite. mmmmmm :))

Å tänk har EN hel ledig dag till innan arbete... Mycket välbehövligt!! :)


Puss till er alla


Kommentarer
Jeanette♥

Jag är också ledig imorgon...är så gött med denna långledighet som vi har en gång i månaden.

2012-04-08 @ 21:39:58
URL: http://jeanettefoss.blogg.se/
Maria♣

V mysig söndags kväll :)

hoppas ni få en bra start på veckan :)

2012-04-08 @ 23:33:49
URL: http://mariaenliten.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0