Stockholm! :)

Så nu sitter jag här och tjejmils helgen är över!? Som vanligt springer tiden iväg! Men hade grymt roligt! ;)

Flög ju även för första gången och det gick hur bra som helst! Var nervös innan, men de släppte när vi satt i gaten och vänta på påstigningen! Det läskigaste var landningen tyckte jag! ;)

När vi landade i fredes begav vi oss direkt till hotellet, men fick inte checka in, de var för tidigt! Men kunde ändå få lämna väskorna kvar där! Gick på stan hur länge som helst! Fick köpt två par nya skor! ;) Och köpte även en flaska vin till kvällen! ;)





På kvällen skulle vi ut och leta upp korgen the dubliner... Men de va inte det lättaste, jag mitt dumma nöt hade ju tagit på mig mina nya skor... Dom längst ner! Å som vi gick, å gick, å gick! Fick till slut stanna och köpa plåster och tejpa in fötterna helt nästan!
Till slut gav vi upp letandet och gick till fridays, som vi tidigare under dagen suttit och tagit ett glas vin på! Blev en lugn men mysig kväll, var tillbaka på hotellet innan tolv!



Lördagen vakna vi upp och gick ner till frukosten, fyyy vilken frukost!! Jätte mycket att välja på!! Blev propp mätt! Super gott var det med.... Sen begav vi oss iväg för att hämta våra start nummer, hann precis tebaka till hotellet för att byta om, sen fick vi skynda oss iväg för att hinna till staraten!
Tog tunnelbanan, hade bestämt oss var vi skulle hoppa av, men hållplatsen innan, så steg många med nummerlappat av, så vi springer av snabbt, men hoppar på igen för att vi hade ju bestämt att vi skulle åka längre, men fler och fler med nummerlappar steg av, så Annett och Therese går av och jag och Simona blir kvar i vagnen!! Hahahaha vi hann inte av!! Så vi satt kvar och vinkade... Fick värsta skratt anfallet!! Höll hur länge som helst!
Men vi hitta till starten, och ställde oss i en grupp och vänta på att få komma iväg! Varken Annett eller Therese hade mobilen med sig och jag och Simona hade biljetterna till hem färden!! Hahahaha

Tog ca en och en halv timme att ta sig runt! Jag med min huvudvärk och Simona med sin musken "skada"... Men roligt hade vi!
I mål så satte vi oss och vänta! Hoppades på att Dom andra två inte hade gått i mål än... De hade dom inte.. För rätt som det var kom dom gåendes.. Hahaha Tur.....

Tillbaka till hotellet igen för att duscha och fixa oss för kvällen! Denna gång ringde vi och boka bord på the dubliner och kollade upp noga var det låg någonstans!! Hitta dit och hade en super kul kväll!!
Träffade även Moja och Kim... Super myys... ;)









I söndes, åt vi den goa hotell frukosten, packade ihop och begav oss sen ut på stan, besökte gamla stan och kollade runt! Tog en fika och jag köpte en väska! Sen begav vi oss till flygplatsen och åkte hem!! ;)



Hemma möttes jag av en ny kaffebryggare!! :) Tack älskade älskling!! <3



Hade en super mysig helg! Tack alla inblandade!!


Kommentarer
∫i♏♏◯Ḻiv∫ シ

kaffe kaffe kaffe ;)

2011-09-06 @ 00:29:08
URL: http://enforalllaalllaforen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0