Min träning/viktresa...

Oj oj oj latmasken Therese är i farten just nu... Ger inte järnet på veckorna längre.. Har inte heller vägt mig på evigheter, haft en down period i några veckor. Gick upp nästan 2 kg för ett tag sen, men har nu bara 0.6 kg kvar av dom, sen ligger jag på samma låga vikt igen! Så då är det bara att köra på igen! Hoppas vi!!

Tror man hamnar i en svacka nån gång och jag hoppas att den svackan är över! :) Fast det är ju bara jag som kan ändra på det... Å ingen annan!! :)

Förra veckans träning:

Måndag: 15 871 steg

Tisdag: 12 307 steg + 20 min spring/jogg/gång + 4*10 situps

Onsdag: 7 328 steg + 60 min IW

Torsdag: 14 014 steg

Fredag: 9 131 steg + 60 min friskis medel

Lördag: Ingen stegräknare på, men 2 promenader + en massa trädgårdsarbete.

Söndag: Samma som ovan

Mån - Fre är mycket godkänt för mig, helgen blev inte som jag tänkt mig! Mådde som sagt inte bra!

Hade inplanerat ett träningspass idag, men kände fortfarande av lite sen helgen, så jag valde att avstå! Måste bli frisk å känna att man orkar med jobb innan träningen..!

Men nu gäller positiva tankar och nya tag! :)


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0