Lördagen i bilder...

Vakna upp i lördes å gissa vad!!? Jag var super trött!! Men jag satte igång med städet och mitt i allt ringer Min fina lillasyster Annie.. Hon undrar om hon får va hos mig och visst får hon det!! Så jag åkte och hämta henne...










Efter att Annie vatt hos mig ett tag fråga hon om hon fick sova över... Klart var svaret, men eftersom hon inte hade med sig mera kläder än dom hon kom i, så fick vi improvisera.. Jockes sockar och en alldeles för stor tröja!! Men bättre det än att frysa!! hahahaha




Min sötis! <3 <3

Avslutade kvällen med en film å en massa mys! :)
(älskling var inte hemma utan han var på jakt efter ett svin).. 



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0