:)

Nu är jag trötter! ;)

Varit en härlig dag! Varit i fredskog å sett MÅNGA vildsvin! Dom fanns överallt, super stora till pytte små! :) Dom små var bara för söta... Sen hem och städa.. Efter detta begav jag mig ut på enpromenix, skulle möta upp fina Nina :) Vi har ätit gott och suttit å pratat i soffan.. Kollade även in Linas kvällsbok.. hahaha Den är ju bara pinsam!!
 
Två av grisarna Dacke träffa idag! :)



Var inne i ett stall för att kolla småttegrisar.. :) Fick även då se hur det går till! Hehehe







Och så av slutar vi med Dacke in action.. :)



Nu ska jag snart lägga mig i sängen! Å imon tar vi sovmorgon!

puss


Kommentarer
Johanna

De är söta när de inom staket, sen är dem inte så söta när man möter dem i trafiken

2011-03-20 @ 10:06:07
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0