:(

Då har man två kvällar och två tråkiga och jobbiga nätter framför mig! :(

Babe ska jobba.. Han har jobbat sen nio imorse och kom hem strax efter fem nu ikväll och så börjar han kvart i sju igen och jobbar tills två inatt... Imon börjar han fyra på eftermiddagen och slutar två på natten! Å imon slutar jag kvart i fyra!.. Så nu träffas vi inte förräns på fredag kväll! Suck... Men jag klarar mig! Har mina hundar ju! <3

Och eftersom jag nämde mina hundar, så är det dax för en promenix... sen duschen.. Sen får de la bli sängen.. Kolla lite tv å sen sova.. Om ja kan då! Som jag berättat innan, har ja problem och sova när han inte är hemma... Kommer inte till ro, är bara så orlig hela tiden!

Avslutar dagen med att ladda upp två fina bilder på mina älsklingar! ♥





Har haft riktigt tråkigt väder idag, snöblandat regn och blåst.. Man vill ju bara inte gå ut! Men har man två underbaringar till hundar som jag har, är det bara att traska ut med ett leende på läpparna, vilket jag ska göra nu! :)

Puss till dom flesta! ♥



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0