Idol ikväll.. :)

Ikväll drar idol igång igen.. Funderar på att ge det en chans i år... Dom första avsnitten är ju bäst! Man kan få sig måånga goda skratt!! Hahahaha

Just nu lagar jag mat och väntar på älskling! <3 är så glad att du finns i mitt liv babe!


Har idag känt att ja har det som jag behöver för att vara lycklig, varför hänga upp sig på små saker?? Och så har jag funderat mycket över min vänner.... Dom som hör av sig till mig, kommer ja även fortsätta att höra av mig till... Men sen alla dom andra som nästan bara jag hör av mig till.. Undra om dom vill finnas där för mig igentligen??  
Man måste ta vara på dom som vill ge och inte bara ta ifrån en! Dom är guld värda!

Nu ska ja fortsätta med maten!

Höres å störes!! <3


Kommentarer
nadia

Det är ju bara dom första avsnitten som är värda att kola på :)

2010-09-07 @ 20:36:43
URL: http://www.prinsessanadia.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0