Fredag morgon..

Har precis blivit lämnad... :( Babe har också ledigt idag, men inte för att umgås med mig inte... Nä han ska iväg med sin jakt! Suck... Ja ja...
Men vet ni vad... :) det gör inget, för ja har lägenheten för mig själv! Vilket är skönt... ibland då... :)

Slapp gå med hundarna imorse, var riktigt skönt!! Så istället tog jag på mig och begav mig ut för att springa! :) mera om detta i ett annat inlägg... Skönt va det i alla fall!

Så snart får det bli duschen, ska träffa Sheela vid halv tolv idag. Så ja börjar få lite halvt bråttom. Vill ju hinna med att dricka en kopp kaffe med ju!

Puss till er alla...



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0