wiiii.... :) Ja kan.... Ja lyckas!

Jag krymper för var vecka som går nu! Känns helt underbart! :) Är så glad att ja fick en knuff i ryggen... Tack Nina, mamma och Tommy, för att ni fick iväg mig!! :)

Idag har ja hör och häpna köpt två par nya skor! De va länge sen ja gjorde det och till min hjälp hade ja söte Simona... Hon ringde mig imorse å fråga om ja var ledig! För hon var påväg ner och hade nån timme som hon kunde tänka sig spendera med mig! :) Så gla ja ble!

Och nu i eftermiddes har ja vatt ute med Jockes moster! Vi gick en ganska lång runda! :) Å snart ska ja bege mig igen! Ska ut å vandra med Nina och Evelina... :) Ska bli trevligt.. alltid roligare att gå med någon än ensam.. :)

Ha en fin kväll...

Kramis

---------------------------------------------------------

Nu e jag hemma (21.10), har tagit rekord idag.. Har vatt ute 23600 steg idag! Oj säger jag! De e mycket! Å då har ja enbart använt stegräknaren när ja är ute å går!! Ops... :) Så imon får de bli lugnare! Kommer nog ha lite ont,, för ja känner att ja har ett par ben iaf!! :)

Nu blir det duschen, å sen sova!! Så sov gott!!


Kommentarer
Nina

Inget att tacka för:)

Va gör man inte för andra, när man ser dom dala mot botten....You would have done the same thing for me:)

Tack för igår:*

2010-03-17 @ 08:04:21


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0