Ny Vecka, Nya tag! :)

Helgen har varit behövlig.. I fedes gick timmarna så snabbt, så ja han inte göra något, helt plötsligt var det sängdax. I lördes slappa ja å älskling hela dagen och sen på kvällen var ja på bio med Fina Nina och såg Twilight och New Moon. Trodde att ja skulle tycka det va jobbigt att sitta i en biosalong så länge. Men tiden gick snabbt och jag måste ju berömma laholms biostolar, för dom var inte alls lika obekväma som andra stolar kan vara!
Sen i Söndes, fick ja städat och umgåtts en liten stund med Min älskade Evelina och Syster! <3 Var även och stor handla, fy va det känns jobbigt, handla hela veckans mat och en massa annat nödigt som tagit slut! 1200 kr fick man betala... Det kändes jobbigt... Men förhoppningsvis så ska man inte behöva handla mera nu! (inte denna vecka iaf).

Idag är det dax för vägning igen! Nervös like hell... Har som sagt inte en aning om vågen går uppåt, stannar kvar, eller neråt! Ja hoppas på det sista! Så det återstår och ser, får la uppdatera senare hur det gick.
Sen ska ja även passa Teddan, hade tänkt gå ut och gå en jädra lång promenad till... Har bara redan vatt ute i över en timme i detta underbara väder!! Grrr... Sluta nu snöa för F*N!! Trött på detta väder. Fast man kan ju inte göra något åt det, så de la bara att gilla läget!! Man gnäller ju gärna på sånt man inte kan påverka! Av någon konstig anledning!? (var en kollega som skrivit om detta på facebook, stämmer jädrigt bra får man ju säga)..

Tycker det är synd att man måste tänka på vad man skriver i en blogg! Hade vatt skönt att kunna skriva om allt! Men de kan man ju inte! Finns vissa saker som bara inte får komma ut! Visst man kan lösenordsskydda bloggen, men då kan ju inte vem som helst gå in å läsa ens tankar och det är det som hjälper.

Nä, nu ska ja snart ringa Vevvelina... Hon har snart rast å vi ska disskutera lite saker! :) Inge allvarligt, utan vara vardagligt snack! Trevligt sånt tycker jag!

Ha en trevlig Måndag alla där ute! Å försök njut av livet lite mer än vad man gör, så känns allt lite lättare! :) Å ja det gäller även mig själv! Ska göra mitt bästa! :)

Kramis


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0