Städ-Dag!

Idag har man fått städat! Så jädra skönt! :) Håller just nu på att tvätta... Tjatigt men ett måste! Glömde skriva igår att älskling även skjutit ett vildsvin i veckan.

Idag ska ja å babe åka till Nina å Micke, ska lämna några filmer och sen ska vi handla för att därefter åka hem å mysa hela kvällen lång! Ska även äta pizza ikväll, är ju söndag å det brukar älskling vilja då! Å ja har inget emot det faktiskt, för på onsdag börjar mitt nya liv! :) skriver en annan gång va ja menar med det.

Så, då kommer ja inte på mera att skriva! Ser fram emot en ny jobbvecka, hoppas den har mycket roligt att ge!

Älskar dig jocke, du är mitt allt!

Puss till er alla


Kommentarer
Fia Lia

Hej syssling =D

Nu har jag börjat blogga igen..

Duktig du är som städat :P

Pizza är ju så gött.. Ge mig..

Är jätte sugen på det nu...

KRAM

2010-01-10 @ 23:14:59
URL: http://www.metrobloggen.se/SunshiinE
julia

coolt^^

har också haft städdag idag;) Haha, sammanträffade:)

kramar julia / www.monkeii.blogg.se

2010-01-11 @ 21:11:56
URL: http://monkeii.blogg.se/
Moster nice

Hej Tess.

Kommer inte ihåg om du fått 150 :- för halsband och armband. Annars ska jag fixa det. Vill beställa ett nytt hjärta med pärlor i fast med knäppet bak. Vet du vilket jag meanar?? Det där du lindar ihop på nåt vis. Hoppas allt går bra med Theo. Kram

2010-01-12 @ 13:09:37


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0