Suck,,,,

Ja vet inte vad som gäller här, men vems ansvar är det att skotta när man bor i lägenhet??? Måste ta reda på det, för ja har för en stund sen fått känna på hur det är att trilla i en trappa!!!! Aj säger jag bara!
Har så jädra ont i ryggen, benen och min fot nu! Om det är mitt ansvar att skotta, vill ja inte betala så dyr hyra under vintern!!! Men det snacket får jag ta med min hyresvärd!

Annars så är det lugnt med mig, har känt mig väldigt glad i några dagar! Så skönt!! Fast ja har en väldigt lång arbetsvecka, började jobba i torsdes och är inte ledig förräns på måndag! Men det känns bra i alla fall! Så nu har jag bara 4 dagar kvar! :)

Försöker tänka att allt ordnar sig, ja ska ta mig igenom detta och det hjälper! Man känner sig piggare och gladare!

Nä nu blire sängen! Så ja säger God Natt!!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0