Lördag..

Å irritationen bara växer.. Vi hyr en lägenhet som är svin dyr!!  Å tror ni dom skottar här... Nää då... Är så jävla bedrövligt... Om man ska betala massa i hyra, kan dom väl ändå se till att gångbanorna inte är fulla med snö?? Fast kommunen är inte heller så kvicka på att skotta... Har men ett sånt jobb får man ju jobba när det snöar med.. eller??

Ja ja, Med ett leende på läpparna blir allt bättre... tycker bara synd om min ena hund.. Theo får en massa snö mellan trampdynorna så han haltar... Gör ju säkert jätte ont på honom... Så idag eller senare i eftermiddag/kväll så ska ja trimma honom... Ska för första gången försöka helt själv.. Hoppas det inte blir för jävligt nu bara..

Ska slänga in en före och en efter bild ikväll.. :)

Älskar att vara ledig och vet ni vad... ja jobbar tisdag och onsdag i nästa vecka, sen e jag ledig tills tisdagen efter nyår... Hur gött är inte det på en skala?? :) Så i år har ja två dagar kvar att jobba.. Känns mycket bra...

Fick även ett mejl från min yrkesvägledare igår... Rektorn har inte godkänt mig till kursen ja sökte..?? Hon tyckte inte att psykologi B hade med mitt nuvarande jobb att göra och inte heller med det jag vill bli..? Fattar inget alls.. Får väl ta tag i detta nästa år.. För just nu orkar ja nog inte.. Får de vad som händer..

Avslutar inlägget med några bilder jag tagit idag:

Vår innegård :)


Vår trädgård :)



Massa massa snö vi nu! :)

Å till sist en bild på mig! :) hahaha Lägger i stort sett aldrig ut bilder på mig själv.. Men idag bjuder ja på en!



I nedre hörnet ser ni acos produkter för ansikte.. Dom är jätte bra... Så prova dom..

Ha en fin dag.. :)


Kommentarer
Michelle

Vad konstigt att du inte får läsa. Verkar ju mysko att du inte får läsa bara för att hon inte tyckte att det passade till ditt nuvarande yrke. Psykologi är väl alltid bra att ha. Fel tyckter jag. Kram

2010-12-18 @ 12:57:44
URL: http://miche.blogg.se/
Emelie

Snygg blogg. Jag vill också ha snöflingor på min blogg men ingen länk fungerar :/

Kram

2010-12-18 @ 13:17:06
URL: http://emeliesofia.devote.se
Johanna

vilken julig header du hade :)

2010-12-18 @ 15:38:37
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0