:)

Sitter i soffan just nu och funderar på vad jag gjort idag... hmm??...


Syster å hennes pojkvän jocke har vatt å hälsat på.. <3 Spela lite wii och drack kaffe.. Syster åker te norge på söndag och ska vara borta i ett halvår! :(

Sen har ja även varit på maxi med svärmor och inhandlat nyårsmaten. :) Vi ska äta tre rätters! Valde att vara där i år.. är Dackes första nyår! vet inte hur han reagerar än! Åt även middag hos babes föräldrar!

Å just nu sitter jag i soffan vid datorn och babe spelar wii :) Han har ju fått låna ett jaktspel!! hahaha Där lär väl han sitta ett bra tag ikväll! :)

Så nu tänker jag visa två bilder från idag:

Älskade Syster <3


Jocke och jocke :)




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0