Julen över för denna gång!

Oj vad jag har fått gjort mycket idag.. :) Om jag säger så här.... Under nästan hela dagen, förutom en timme mitt på dagen och när jag var å handla å hämta jocke så har ja städat! Tvättat nästan all smutstvätt... Har bara en maskin handdukar kvar..... Men det får ja ta imon.. och så har ja plockat bort julen... fixat klart i klädkammaren, gått igenom våra pärmar, sparat det som behövs sparas å slängt det andra...  Och detta har i stort sett tagit hela dagen... suck... Så imon får jag damma, dammsuga, torka golv, städa toaletten..... Sen e vår lägenhet hel städad.... så sköönt! Har länge tänkt att detta måste göras, men dragit ut på det så länge som möjligt...

Har ikväll lagat köttfärs gratäng med potatis... Blev mega gott....Så nu har man några matlådor för nästa vecka... :)

Jocke tjatar han vill sitta vid datan nu.. ååå som ja längtar tills ja får min egen data, så kan man sitta hur länge man vill... Men ja får ju vänta tills Fredag!

Sov gott alla, för det ska jag göra... :) Kramis // Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0