Söndag!

Får ju börja med att säga att det är min namnsdag idag! Inte för att det igentligen är så viktigt! Är bara en kul grej! :)


Dagen har innehållt en massa städ, så nu har jag rent å snyggt igen! Har även spelat fyra rundor skip-bo.. hahaha Dom två första med jocke å dom två sista med Jocke å Denny! Har även kollat film nu ikväll! Inte en av dom bästa jag sett, men den får godkänt! Kommer inte ihåg va den hette, men ändå! :) Och mitt under filmen dök Angela och Henrik upp! Dom var ute på en promenix och kom inom! Så då blev det paus en liten stund, Henrik är också jägare så dom prata lite om det! Och min Käre hund vakta sin mat för fulla muggar! Han har ätit så dåligt nu dom sista veckorna, tror det är värmen, men så fort någon som inte bor här kommer in, så börjas det vaktas, ingen får gå nära och skulle någon göra det, äter han upp det snabbt å lätt! Han e ju bara så knasig den dära Theo! Varför inte äta den med gång istället?? Så han åt sin frukost vid fyra tiden! Ganska sent om man frågar mig!

Så nu var andra lediga dagen avklarad! Sista imon, sen e det jobb igen som gäller! Idag har ja vatt på gott humör, mått riktigt bra faktiskt! :) Innan idag så såg jag min ena granne stå ute å röka, hon hade en jätte fin brudklänning på sig! Helt underbart snygg var den! Blir så avundsjuk! Vill också gifta mig, men min älskling vill vänta några ÅR till!!! Suck...
Ska ju inte ha något stort bröllop, vill att det bara ska vara vi och nått vittne, men jag vill ha fin brudklänning å han ska ha kostym! Vilken sort han själv vill! Det ska ske på sommaren och ska helst vara ute i nån fin trädgård eller på en strand någonstans! Och det ska vara en präst som viger oss! Vilka planer å krav jag har... hahaha eller hur??
Hur vill ni att eran dag ska se ut?? Vill ni gifta er eller inte?? Brukar inte få svar på mina frågor här på bloggen, men det är kul att ställa dom ändå! Kan ju alltid vara någon som e sugen på att kommentera! :D

Avslutar med att säga Grattis till mina kusiner Irma och sara, båda fyller idag! Irma blir 5 år och Sara blir 26, tror jag! Har dålig koll på det dära, Men Grattis iaf! ;)

Sov Gott på er alla!



Kommentarer
Moja

Om jag ska gifta mej finns de två sätt jag kan tänka mej o göra de på..! Antingen: kyrka, präst. brudklänning, mycket folk och en rejäl fest. Eller borgligt, jag o Kim o ett vittne. Men egentligen vill ja inte gifta mej. Men kan tänka mig o göra det för barnens skull.. haha.. (de två som kommer)

2009-04-27 @ 14:08:01
URL: http://marialindholm.blogg.se/
Moja

Njaa... tvillingar vill ja inte ha... o absolut inte just nu... haha.... de va en bra gissning... men tyvärr fel... hahaha...som tur e..

2009-04-27 @ 16:04:49
URL: http://marialindholm.blogg.se/
elin

snygg blogg :-) fräcsha färger!

2009-04-27 @ 16:07:00
URL: http://esahlen.blogg.se/
Emelie

Grattis! ;D

2009-04-27 @ 17:33:21
URL: http://mlinilsen.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0