Onsdag!

Igår var jag på förläsning! Vilket var ganska intressant, ja tyckte ju eftermiddagen var bäst! Men det som dom föreläste om precis innan lunchen var också intressnat, men ja kunde knappt hålla ögonen öppna, så ja kommer tyvärr inte ihåg så mycket! :(
Men så kan det gå! Sen på kvällen tog jag och gick hälsans stig, den e såå mycig att gå! Och sen hände det inte så mycket mera!

Idag ska ja snart bege mig till jobbet, tror nästan det är första kvällen ja ska jobba nu, sen ja börja på DC. Känns bra... Att har sluppit det! hihihihi
Men nu framöver har ja en del kvällar eller e kankse en kväll varannan vecka ja ska jobba, så de e ju lugnt! Det fixar man ju! Å i maj så ska ja jobba tre helger av fyra! Usch å fy va trist... ska kankse ta semester eller någe på¨nån av helgerna, får se hur jag gör!

Nähepp, nu får det bli duschen, å sen måste ja hinna äta någe innan jobbet med!

Kramis till er alla... // Tess


Kommentarer
JennyM

Sv: Nej usch jag hatar spindlar, förstår inte hur man kan komma på något så konstigt faktiskt! :)Tack, vad roligt att du tycker om den! :)

2009-04-10 @ 13:23:18
URL: http://jennymagnusson.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0