Lördag 5/4-08

Igår va vi hos papps, han fyllde 41 år.....Vå åt middag och så spela jag kort me lillebror Flilip och Lillasyster Annie. :D Finns i sjön och sjuan ble det. Pappa fick en kruka med massa godis och så en kollage som ja gjort. Och så titta vi på så ska det låta, med Linda gosing som pappa säger... ha ha ha ha ha

Idag kommer mina småsyskon te oss. Vi ska på cirkus och så ska dom sova över hos oss. :D Pappa å Lena ska på fest. Dom fråga igår om vi skulle äta godis idag och då svara jag, att de kunde vi väl, å så undra dom om dom skulle köpa, vi kom fram till att jag skulle köpa iaf. Oskar ville ha ostbågar och filip ville ha några runda ringar å allt vad dom nämnde! ha ha allt det blir det ju inte i alla fall, sen fick ja höra att jocke å mina småbröder hade bestämt att vi skulle äta mac donkan.... så de blir ingen nyttig dag idag.

Nä nu ska ja dammsuga å städa av toaletten, innan syskonen kommer....

kram på er alla!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0