Whisky provning...

Var ju som sagt på whisky & vilt provning igår. Jag kunde dock inte smaka nån whisky, men maten var god i alla fall! :) Åtminstone det jag kunde äta! Alla dessa rekomendationer för gravida!

"Experten" var tjatig att lyssna på men förutom det var det en lyckad kväll tycker jag! Stället låg mitt ute i ingenstans (skogen). Å var såå mysigt.. Var bara tvungen att ta bilder på deras toalett. Såå fint tycker jag. Kan tänka mig den stilen här hemma med!

Hur var er fredags kväll?



Kommentarer
Nina

Åh min finaste Therese.... Snart har jag landat i mitt liv igen och då MÅSTE vi träffas!!! Saknar dig massor!!!! Kraaaam

2013-03-03 @ 20:53:40
URL: http://ninalunde.blogg.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0