Dag Fyra

Mina framtidsvisioner:

Vi ska ha ett fint hus, enplans med  dubbelgarage :) Bra ekonomi, vill inte vara rik, men vi ska klara oss riktigt bra å kunna unna oss en del saker när vi vill! Och så vill man så klart ha dyra å snygga möbler i huset! :)
Vill gifta mig med Joakim <3
Vill ha två barn, friska så klart. Gärna en pojke å en flicka! Men bara dom är friska!!!
Vill så klart ha ett dagtid jobb, som jag älskar! Vill även läsa fler kurser och lära mig nya saker. Utbilda mig mera.
Vill bli smal och fortsätta att ha tid till att träna, gärna på arbets-tid. Det ska ingå i arbetet att träna en timme 3 dagar veckan!

Å det bästa är att nästan allt kan bli som jag vill också! :) Gäller bara att inte ge sig! Å framförallt ha lite tur!




Kommentarer
Johanna

Ja sömn är viktigt så det var skönt, hoppas på få sova inatt med, behöver vara pigg imorgon! :)



2011-01-13 @ 22:16:14
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0