Söndag!

Ojojoj..... Mina dagar har vatt ganska så enkel spåriga! Vaknat, jobbat, slappat, lagat mat, diskat, varit ute å gott, duschat, kollat tv och sen sovit igen! Så har mina dagar sett ut sen i tisdes! Har inte ens haft tid att skriva här på bloggen!
 
Kämpar som bara den med stegräknartävligen, som mest har ja vatt uppe i 17000 steg! Å då har ja inte räknat med cyklingen! Än så länge tycker jag det e skoj! Hoppas det håller nu bara..... Idag har ja haft en slappe dag, inte kämpat med stegen och jag har kommit upp i 10300 steg! Som tur e har ja mina tre trogna vänner som e ute å vandrar med mig, så ja slipper gå själv! Blir mycket roligare då! :)

Längtar just nu tills lördag morgon... Så ja kan få lite sovmorgon... ee så trött i kroppen, har tagit extra denna vecka, så sluta det helt plötsligt med att jag jobbar 11 dagar irad! Men det ger pengar.... :) Å de e skoj att jobba just nu! i alla fall på det nya jobbet!


Nu ska ja gå å duscha, sen blir det sängen! Sooova! :) Skönt som bara den....

Kramis // Tess


Kommentarer
caroline

Fin blogg!

2009-03-08 @ 21:41:07
URL: http://ccaarolines.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0