Vecka två på semestern snart slut!

Oj va tiden går, och ändå så har ja inte hittat på så mycket! Suck....

Var ju å hämta lillasyster på flyget i Malmö i onsdes. För det första bestämde jag och mamma att vi skulle köra vid tolv, så kunde vi stanna på vägen å ta en fika, å ändå vara i tid på flygplatsen. Men det öste ner i mellanåt, så vi fick köra väldigt sakta. Så vi bestämde oss då, för att köra utan något stopp.
Men efter ett tag säger min mor att, vi måste kört för långt, och vi hade ändå en gps i bilen! Så vi svänger av, jag satt med gps:en i knät, för ljuset från den störde sikten väldigt mycket, eftersom det öste ner ibland, (Så ja tror att vi tappa kontakten ibland eller nått). Min kära mor blev lite irriterad, för det var mörkt, vi hade en tid att passa, å hon visste inte alls var vi var någonstans! Med andra ord, vi var vilse!!!! Men allt löste sig, ja sa bara, att tar vi det lugnt, löser sig allt, vi satte upp gps:en igen, knappa in rätt färd en gång till, å sen var vi på väg!
En halvtimme senare parkerar vi på flygplatsen i malmö och går in för att möta syster, då hade planet precis landat, så det var med lite sent, å sen fick vi stå där i säkert 20 minuter innan dom hade fått sin packning och vi satt i bilen på väg hemåt igen!
Vi stanna å tog den dära fikan på hemfärden istället... Var hemma å i sång vid fyra tiden på morgonen!
Fick fyra fina armband av syster som hon köpt, billiga var dom, sa hon.. Men de spelar ingen roll.. Det är tanken som räknas, å sen var dom jätte fina! Kommer bild längre ner! <3

I Torsdes åkte jag och lillasyster till moster Nice, För att fika lite, å träffas å umgås, och så fick hon sitt halsband som hon beställt! Dom bjöd på kladdkaka och äppelkaka. Kladdkakan hade Micke gjort å äppelkakan hade Nice gjort! Mycket gott var det iaf! Och fick då en ny beställning på ett halsband, mormor ville ha ett sånt ja gjort te Nice, fast i blått. Kul... :) Sen på kvällen kom småsyskonen på pappas sida, eller ja var å hämta dom efter att ja vatt i halmstad. Vi spela spel, satt å små pyssla, Annie gjorde ett armband till mig, eller jag gjorde det, men hon bestämde hur det skulle se ut! Kommer bild längre ner! Var lite slarvig med kameran så det blev ett kort taget!



Lillebror Oskar å Theo! <3

I Fredes fira ja å älskling 5 år som förlovade, och som vanligt fira vi inte det! Suck... Vi var på fest istället. Drack vin, hade trevligt sällskap, å roligt var det med! Drack ett jordgubbsvin som var super gott, sist ja drack ett jordgubbsvin, var på min student, å det smaka skit! Men detta ja drack i fredes var super gott! Hade även denna dag glömt att ja äger en kamera, som vanligt!!

Och igår, var ja bakis, sov nästan hela dagen, å sen på kvällen åkte jocke te Timmy, är ju bockapremiären idag, så han skulle sova där. För ja orkar inte gå upp på morgonen å köra honom, för dom går ju upp piss tidigt!
Men Evelina å Simon sov hos mig istället, så ensam var ja ju inte. Älskar Evelinas sällskap, hon är en underbar liten krabat! <3

Idag har inte hänt mycket. Har börjat på Mormors halsband, å så har ja små städat lite, tänkte snart gå ut me vovven i detta underbara blåsande vänder! Å sen ska ja laga någe å äta, å sen får ja se vad ja känner för å göra!

Skriver kanske sen igen, annars "hörs" vi en annan dag!

                 

Armband Annie gjorde     Armbanden från ,(Turkiet), Sandra

Kramis


Kommentarer
johanna

oj va fina armband :)

Gör du smycken?

2009-08-17 @ 00:00:22
URL: http://jyhana.blogg.se/
johanna

sv: Okej! Jag ska genast kika in! :)

Tack, desamma!!!!

2009-08-17 @ 12:45:19
URL: http://jyhana.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0