Så jädra gött.. :)

Ja, då är våran framtid räddad.. :D Jocke har fått sitt jobb... tillsvidaretjänst på Brick Pack. :D Känns helt underbart gött att inte behöva tänka på det mera. Så samma dag vi firar 5 år tillsammans så blir han även fast anställd... sååå jädra skönt! :)

Var och klippte mig igår.. :) slingade utväxten faktiskt... å de ble ganska så bra... det tråkiga är ju att man ser att det e slingat å sen e resten av håret helblont.. så lite skumt ser det ut... Men men...... det ser mycket bättre ut än innan iaf!

"Jroc" e å hälsar på oss i helgen.. :) en gammal klasskompis te jocke... en helgo kille,,, Han vet hur man ska få en te att börja skratta....  Satt å spela sing star igår... och ja säger bara detta... de e inte många som har slagit mig i det spelet. :) Ja vet att det e nån mer än jocke som vunnit över mig... Men jocke vann den sången, som man sjunger en massa mmmmmmmmmmmmmmm hela tiden.... å ja har ju inte så mörk röst... så ja skyller på det.. ha ha ha ha

Idag tänkte jag åka te melbystrand å gå 4 km slingan.... men ja får vänta te i eftermiddag, för yasse skulle träna innan hon kunde hänga med ut...

// Tess


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0