Aj.... Ont i ryggen!

Men det måste städas ändå.... har inte städat på as länge nu... har inte pallat, så här e värsta svinstian... Vakna igårmorse, gick upp å kände inget alls... Å efter en timme åkte jocke å Theo iväg och då gick ja å la mig igen... Asså ja kolla tv i två timmar ungefär.... Å när klockan var halv tolv så gick ja upp... För att packa te jobbet. Å då fick ja as ont i ryggen.. fattar inget alls, har ju inte gjort någe som kan ha orsakat det.... ? Men ja åkte te jobbet ändå, å ble kallad för pigg 90 åring! :D ha ha ha ha... Gick som en anka, kunde knappt röra mig alls.. Sen senare på eftermiddagen fick min kollega för sig att vi skulle utföra lite yoga... A visst, efter att vi gjort det en stund blev ja alldeles vit i ansitet, å började kallsvettas, Att man kan svettas så mycket utan att träna hade ja ingen aning om! Å så kände ja en stickande krypande illamående..  Efter det gjorde ja bara det nödvändigaste.. Har ont i ryggen idag med, men nu går ja inte som en anka iaf. Men det gör lika ont i alla fall... Men som sagt städa måste ja göra, så ja gör lite i taget, å sen vilar ja.... Länge... Satan va det blåser ute, å regnar imellanåt! Värsta höstvädret.... Men hösten kommer kanske tidigt iår... Vem vet Vem vet, Nä nu ska ja försöka mig på lite städning igen... Ha de fint alla vänner ute i "höstvädret"... Kram Tess


Ha ha ha glömde skriva de viktigaste just nu... Bara ETT pass kvar te semestern... Tjohooo.. :D På Torsdag klockan ett, då börjar det... :D Om ja nu kan jobba för ryggen.... Men de hoppas ja, E inte billgt att va sjuk direkt!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0