Vad hände?

Precis innan J kom hem från jobbet, skulle jag byta på Minea! Reser mig från soffan och får JÄTTE ont vid revbenen på vänster sida!? Ni vet, man tar ett djupt andetag och så gör det ondare, ondare och ondare för att sen släppa helt..
Men denna gången släppte det inte! Jag var tvungen att lägga ner Minea och lägga mig i soffan!! J kom hem och fick byta på henne och jag bara ligger i soffan och kan knappt andas!? 
J hämtar två panodil och jag kryper ner under filten för jag frös som bara den! 

Efter en halvtimme i soffan så har det släppt som tur är, men de var nog panodilen som gjorde det. 

Undrar vad det berodde på!? Och vad var det som hände igentligen? 
Jag hoppas att det inte kommer tillbaka!!




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0