Nya pjuks :)

Nu ligger jag i sängen och hoppas på att mitt älskade allt får en god natts sömn! (Hoppas extra mycket för min egen skull). Ska hon vakna så hoppas jag att magen är okej på henne i alla fall!! 
Har idag varit i Halmstad och ÄNTLIGEN införskaffat mig nya pjuks! :) Dom första par träningsskorna den snälle herren plocka fram till mig, satt som en smäck på foten! Sen var det svårt att hitta några skönare... Nog första gången det gått så snabbt att bestämma sig för ett par skor :) 
Tog en premiär tur med snuttan innan ikväll, så goa, hoppas skoskaven lyser med sin frånvaro med. :) 


Tur att dom var svarta. Så binder man inte upp sig på färg! :)

Nä dax att nana kudden, fortsätter mönstret som dom tidigare kvällarna i veckan, vaknar hon strax och är jätte lessen! :( 

Sov gott! 

#airwickblackedition #buzzador




Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0