Besviken, Bvc & Halmstad



Har idag fått tag på dom nya smakerna som jag var sugen på :) 
Har än så länge provat strawberry cupcake och vanilla caramel. Men är besviken på smakerna. Strawberry cupcake hade svag smak, och vanilla caramel smakade... Ja inte som jag förväntat mig i alla fall. 

Nä tacka vet min absoluta favorit!! :) Den är god den! 

Idag har vi vatt på Bvc och vägt och mätt, mitt älskade hjärta växer som hon ska <3 

Sen var vi och luncha med mamma och syster nere i "stan" :) 
För att sedan spendera hela eftermiddagen i Halmstad. Var och stor shoppa med min mamma. Minea var super duktig! :) 

Härliga dag <3 




Kommentarer
Mohammedi's | Art, model & designer

gott med te

Svar: Mycket gott :)
Theresé Lindholm

2013-10-04 @ 00:04:02
URL: http://mohammedis.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0