Älskade Farmor & Farfar! <3

I Fredes var jag och älskling hos farmor och farfar en runda! <3 Är så mysigt att åka dit..

Dom bjuder alltid på något att äta... Denna gången var det potatis å köttbullar och sen risalamalta på det... Mätt som bara den. ;)
Jag, farmor och hundarna var ute och gick i en hel timme med... Var ju så underbart fint väder!

Sen var det ju bara raka vägen till Jockes pappa, han fyllde nämligen år! Där blev det macka å tårta och godis å grejer. Men där åt jag inget alls. Orkade verkligen inte... sen kör ja ju igentligen sockerfritt med... Åt ju gröten hos farmor och där är igentligen socker i det, men jag blundade lite för det! Aja Therese!!!! Bortsett från det, har jag vatt helt sockerfri denna vecka! :))

Å imon så börjar en ny vecka med nya utmaningar. Träningen kör också igång på allvar, så det blir tre pass denna vecka. :)) Skönt ska det bli!!

Tänkte bjuda er på några fina bilder från min och farmors promenad i fredes. ;)









Snart är det även dax att inta sängen, för nu är ledigheten slut. Imon börjar en fem dagars lång arbetsvecka igen. :) Lär bli tufft den första veckan, men sen är man inne i rutinerna igen! :)

Önskar er alla en riktigt god natts sömn!


Kommentarer
michelle

har ni ingen snö där nere??

2012-01-08 @ 23:32:55
URL: http://miche.blogg.se/
Amanda

superfin blogg! allt bra?

kolla gärna in våran blogg och kommentera vad du tycker om den, kram!

2012-01-09 @ 12:20:59
URL: http://kbryyys.blogg.se/
Jossan

Vad härligt att du också gillar din farmor och farfar :) Jag åker förbi mina så ofta jag kan. Det gäller att passa på så länge man får ha dom kvar!

2012-01-09 @ 14:04:57
URL: http://josefina.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0