Ny dator :))

Wiihoo... Helgen är här!! :))

Datorn jag beställde för nån månad sen har ju bara krånglat! Så förra veckan ringde jag dit där den var köpt!

Fick prata med en trevlig kille vid namn Jonas :) Han sa att min "ångerrätt" hade gått ut, men att jag skulle skicka ner den te dom så fick dom kolla på den.
Så den skickades iväg i söndes!
Idag ringde Jonas igen å berätta att dom också kommit fram till att den var trasig! Så jag kunde få en likvärdig... Jag som fattar noll när det gäller datorer , bad snälle Jonas ringa min sambo istället! :)
Så just nu är det en ny dator påväg hem till mig :)) Hoppas, Hoppas nu bara att denna funkar!!!!

Just nu sitter jag och myser med mina hundar i soffan och väntar på att golven ska torka! :) Skönt med nystädat!

Önskar er alla en trevlig fredagskväll :)



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0