Min rädda lille älskling :)

Har vatt iväg å vaccinerat mina små älsklingar.
Gick först in med Theo, gick jätte bra och snabbt :)
Sen ut till bilen å byta hund.... Dacke var inte lika samarbetsvillig, hans ögon blev stora och alldeles blåa! Var jätte rädd...
Så efter att ja brottats med honom ett tag å vi prova till och med munkorg på honom, så insåg vi att det inte var lönt! Vetrinären kände sig "hotad" av honom.. Hade vi fortsatt så hade han med all säkerhet betet antingen mig eller vetrinären.
Jag fick ringa Jocke å sen köra och hämta honom... Är bara till att inse... Dacke är starkare än mig! :( För visst protestera han med Jocke med...Men han kunde åtminstone hålla honom!!

Ja ja... Man lär sig nått nytt varje dag!

Hoppas ni andra haft en toppen dag!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0