Snart helg igen..

Denna vecka har verkligen gått super snabbt!! ;)

Har idag haft besök av moster Linda och mina söta kusiner! :) Irma säljer jultidningar så jag och älskling beställde lite av henne.

Imon är det som sagt fredag!! Välkomnas starkt!

Mitt enda problem just nu i dagsläget är att ja inte är motiverad till min vikt nedgång! Jag tränar tre gånger i veckan, men mina promenader har blivit lidande.... Har inte motivation till dom alls. Å sen så äter jag inte jätte bra heller, utan slarvar en del! Så jag måste hitta spärren/motivationen!! Några tips??

Annars mår jag super bra... :)

Så gött med den nya appen! ;) känner redan blogg sug!! Wiiihoo...

Snart tänker jag placera mig i sängen och soova! Men först tv och myys med älskling!!

Puss



Kommentarer
Maria - med bebis i magen ☆

fint namn! hihi

han är en chihuahua :)

2011-09-29 @ 20:42:59
URL: http://fashionstars.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0