Usch...

Vilken tråkig dag jag haft!

Legat i sängen kollat tv, flyttat mig till soffan och kollat tv, sen har ja sovit en stund å sen börjat om igen! :(

Ringde läkarn med, men dom tog inte emot mig.. Jag tillhör inte dom, och mitt var inte akut! Suck.. Så ja får ringa min läkare på måndag..

Är inte mycket bättre just nu heller.. Har ont som bara den.. Kan inte ens ta på mig kläder själv, utan jocke får hjälpa mig! Suck.. Har inte ens duschat eller badat än heller.. Stinker just nu.. Örk.. Får väl tvinga mig in i duschen..

Har i alla fall haft väldigt låång dag! Den tar aldrig slut!

Ha en fin kväll!!


Kommentarer
Maria

Stackare... Rinf doktorn direkt på måndag o få det kollat... låter inte najs alls =( Kram

2011-03-06 @ 14:04:25
URL: http://marialindholm.blogg.se/
Malin & Prinsessan

Han kör Taxi.. Söker dock annat för fullt då han jobbade som Brandman i Åre är han mer sugen på det :) Får se hur det går!



Hoppas du mår bättre idag!

Kram kram

2011-03-06 @ 17:37:36
URL: http://malinkarlstrand.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0