Onsdag..

Två dagar kvar, sen helg. Hoppas jag i alla fall! :)

Är sååå trött just nu.. Men vid halv sju hämtar mamma mig å så ska vi iväg å prova på indoor walking! :) Ska bli så skoj!
Har som ni vet en kategori om min träning och viktresa! Har inte skrivit där på länge för har funderingar på att sammanfatta en gång i veckan istället! :) Så de lär bli så.

Har sen förra tisdagen jobbat, fast i måndes var jag ledig.. Så nu längtar jag till helgen ska ni veta! :)

Nä nu ska ja göra mig klar för träning! Här ska svettas! :)


Kommentarer
Johanna

oh fyller du år snart? Vad härligt och få en sådan kudde då!! fusk haha! :)



2011-01-13 @ 16:41:12
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Johanna

Inte långt kvar då! :) Härligt fylla 25, sen kan man sluta fyll haha!! jag fyller 29 i höst. :)

2011-01-13 @ 18:43:00
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0