Dagar jag kan vara utan...

Som tex igår och idag! Allt känns skit! Jag låter andra ta min energi, ja blir lätt irriterad och känner att inget är bra och ja.... Jag mår helt enkelt skit! Ser bara röda ljus!

Jag hoppas att morgon dagen är bättre, men just nu känns det som om jag kommer må så här ett tag eftersom ja inte ser något ljus just nu! Famlar i mörker, vet inte hur ja ska ta mig upp.. Känner mig totalt maktlös!

Å ingen kan hjälpa mig, det är de värsta.. Vet inte hur ja ska göra! Kan enbart reda ut detta själv, men hur?



Kommentarer
Johanna

Såna dagar kan man verkligen vara utan :(



Här är det okej, för varje dag som går känns det bättre! :(

2011-01-06 @ 13:59:01
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0