God morgon :)

Eller snart är det ju god middag! :)

Har precis kommit hem från en lång promenix med hundarna.. Å just nu mår jag bra! Kan bero på panodilen jag tog innan jag gick.. Men de får dagen utvisa.
Har bokat in mig på IW ikväll, men vet faktiskt inte om ja ska gå..

Idag händer inte mycket.. Och det är medvetet valt! Igår tyckte fina Simona att ja skulle komma in till dom i halmstad och följa med ut, men som sagt mådde jag inte bra igår, så ja tacka nej. Får bli en annan gång gumsigumsan! <3



Kommentarer
Frugan

Nä det va ingen snäll kommentar alls och jag undrar vad människan tänkte med.

Det går redan på rätt håll så nog får jag rätt på det allt :)



Måste säga att jag älskar din header.

2011-02-27 @ 14:34:01
URL: http://mammasbusungar.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0