Gäsp...

Nu är jag trött!

Haft en bra dag..Babe har börjat jobba sina obekväma arbetstider igen, mellan 09.00 - 20.00 måndag till torsdag. Å det känns ok faktikst.. Finns ett slut på det hela. Enbart 4 veckor kommer det se ut så.

Har idag vatt hos Sheela och innan dess var jag inom expert och köpte mig en ny digitalkamera :) Wiii så skoj! Sen har ja flängt rundor... Först till våxtorp å handla hundmat, sen te farmor och käka middag + hämtning av mitt fin porslin man fått under sin uppväxt! Sen hem till Dacke, gav Theo mat och ut på promenad.
Sen när ja börja packa upp tallrikarna, besticken å glasen, så kom ja på att ja glömt min kopp servis! :(
Satte mig i bilen, åkte först å handla lite mat och sen te farmor igen, denna gång fick jag eftermiddagsfika. Hem igen å börja diska. Det är ju aldrig användt innan! Å nu är det klart och jag har gjort alla måsten, så som kvällspromenixen, dammsugning och dusch!

Sitter just nu i soffan och försöker lära mig kameran! :) Tänkte visa några bilder tagna idag, tyvärr inga bra såg jag.. Har en del att lära mig nu! :)

Mitt fina porslin.



Theo ser Arg ut, hade jag med varit om ja blivit väckt pga en kamera.



Dacke, han bryr sig inte om något den :)



Å till sist babe, han ville inte vara med :(



Puss å sov gott!


Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0