Politik...

Är det inte svenska folket som bestämmer? Får man inte tycka som man vill, är det inte upp till en själv att bestämma vad man står för?

Tydligen inte, för nu har viss del av svenska folket röstat in SD, men det respekterar inte dom andra partierna. För dom ska vägra prata eller sammarbeta med dom. Jag är inte så insatt i politiken, men ja tycker att alla människor ska gå in i nya situationer med öppna sinnen, svenska folket har valt, då tycker jag att alla ska respektera detta och göra det bästa av det hela. istället för att bete sig som dagisbarn och bråka, för då känner ja inget förtroende för politikerna.

Hur ser du på det hela?

Har även läst på en del bloggar och på facebook, att människor skäms över det svenska folket som röstat in SD, men det jag vill komma till är, respektera männsikor runt omkring dig, låt alla ha sin egna åsikt och sluta tjura och bli vuxna.



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0