Ont i magen...

Har vatt ute på min kvällspromenad nu... Mitt i promenaden fick ja sån magknip!! Aj aj aj.... Men de släppte igen...
I förra veckan upptäckte jag en knöl i min nacke, tänkte inte så mycket mera på det, men den har fortfarnde inte försvunnit, så ja gick till sheela idag och hon å en annan trodde att de va en körtel som var svullen.. Så ja ska nu smörja in mig med voltaren och avvakta en vecka. Hoppas den försvinner, å det är snabbt!! Annars får ja kolla upp det ordentligt!

Sitter nu å kollar idol... Tiden bara sprang iväg ikväll, så ja fick inte gjort det ja skulle.. Men älskling är ledig imon och eftersom de e min jobbehelg, får han städa.. Tror ni han gör det?
Det får tiden avgöra...

Ska kolla klart på tv, duscha och sedan sova..

God Natt...

 


Kommentarer
Lovisa

Fin header :)

2010-09-10 @ 17:55:42
URL: http://lovisalindstrom.blogg.se/
Fru Andrén

Passar på o önskar dig en trevlig helg!

2010-09-10 @ 17:55:54
URL: http://fruandren.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0