Nyårs Lista 2010

2010

1. Gjorde du något i år som du aldrig gjort förut?
Gick ner 29 kg i vikt! Skaffade hund nr 2.

2. Höll du några av dina nyårslöften? Hade inga.
 
3. Är det något du saknar år 2010 som du vill ha år 2011? Japp, en smal midja och ett dagtid jobb! :)
 
4. Vilket datum från år 2010 kommer du alltid att minnas?
datum minns ja i stort sett aldrig, men jag kommer aldrig glömma personalfesten vi hade i våras, eller vilket år jag har haft, genomfört mycket med mig själv!

5. Vad var din största framgång 2010? Min viktminskning helt klart! :)

6. Största misstaget? Tro att vissa fanns där för mig, när det i själva verket var själviska! Tro att folk kan förändras, när allt än så länge visat motsatsen!

7. Har du varit sjuk eller skadat dig? Nä, kankse någon förkylning eller så.

8. Gjorde någonting dig riktigt glad? Min viktminskning och att ja fått stanna på Dc hela året :).

9. Vilka sånger kommer alltid att påminna dig om 2010? Rihanna love the way you lie part 2. 

10. Var du gladare eller ledsnare i år jämfört med tidigare år? Helt klart Gladare :).

11. Vad önskar du att du gjort mer?
 Sparat pengar.
 
12. Vad önskar du att du gjort mindre? Slösat pengar.

13. Hur firade du julen? Hemma hos min pappa, med julmat, julklappar och en massa mys.

14. Hur ska du fira nyår? Hos jockes föräldrar.

15. Blev du kär i år? Jag blir kär hela tiden i Jocke.
 
16. Hur många one night stands? Inga!!!
 
17. Favoritprogram på TV? Greys anatomy.
 
18. Bästa boken du läste i år? Twilight-om jag kunde drömma.

19. Något du önskade dig och fick?
Massvis med kärlek.
 
20. Något du önskade dig men inte fick? Ett dagtid jobb

21. Vad gjorde du på din födelsedag 2010? Kommer knappt ihåg! Men jag skulle tänka mig att jag bjöd på tårta :)

22. Finns det någonting som skulle gjort ditt år ännu bättre? Ja, det finns massor!

23. Hur skulle du beskriva din stil år 2010?
Hmm? Har inte haft någon speciell stil, Ja kallar detta lära känna mig själv stilen

24. Vad fick dig att må bra?
Min Älskling och mina hundar <3 Plus min resa i mig själv har fått mig att må riktigt bra! :)

25. Vad önskar du ska hända 2011? Jag önskar att ................... och att jag får ett dagtids jobb, så ja äntligen kan slappna av och njuta av dagen ordentligt! Jag önskar att jag når min målvikt och att jag ..............!
Jag önskar att 2011 blir mitt ÅR!



Kommentarer


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0