God Morgon :)

Vilken härlig dag att vakna upp till! :) Solen lyser och allt känns toppen!

Vakna vid halv tio och sen dess har jag vatt ute med hunden och plockat lite här hemma.. Även tagit kort på några julklappar! :) Som jag tänkte visa er! :)

Fick en hel del igår.. :)

Pengar
pulsklocka
ljus och ett snyggt fat
vinkork ;)
Klocka
Väska
Fårskinstofflor
2 böcker
1 bok om farmors släkt
sockar
 
Nu kommer ja inte på mera... :)

Å inte kan ja ladda upp några bilder heller! :( Får försöka senare...

Idag tänker jag vara hemma och göra det jag känner för... Som nu tex ska ja kolla på det sista avsnitten av julkalendern.. Missa det igår!

Ha en mysig dag!


Kommentarer
Johanna

Jadå min jul var kanon! =)

2010-12-25 @ 13:08:20
URL: http://lifeofjohanna.bloggplatsen.se
Marcus

Sv; Tack så mycket =)

2010-12-25 @ 13:44:11
URL: http://tjockispojken.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0