Söndag!

Helgen har gått alldeles för snabbt! Har inte hunnit med så mycket, har i stort sett bara läst och varit på kalas och varit på ett tupperware party! Allt har i alla fall varit super trevligt. Fick reda på att min syssling Soffan kommer ner te nästa helg och firar farfar! :) Ska bli såå kul att träffa henne igen, var alldeles för länge sen sist!

Idag har jag som sagt läst och vatt på tupperware party, träffade två personer som ja inte träffat på ett tag och det kändes skönt! Var både kul och lite skrämande faktiskt! Tänker på er båda och jag hoppas att allt blir bra igen!

Glömde nämna i fredes att det var då ett år sen ja börja blogga! Tänk va tiden går snabbt! :)

Nu ska ja snart bege mig ut i detta fruktansvärt tråkiga och jobbiga väder! Min hund behöver ju så klart en liten kisserunda innan läggdax!

Kramis // Tess



Kommentarer
Ramona

Hej hej :)

Jag är lite osäker på vilken ålder det är men jag TROR att det är ungdomar som jag kommer att jobba med. Så du trivs att jobba med autister? Brukar det vara tungjobbat eller finns det något annat som kan vara utmanande? Jag har läst om autister och vet att det krävs mycket struktur kring dem. Jobbar du oxå på ett boende?

2009-03-23 @ 14:48:15
URL: http://ramonaf.blogg.se/
Ramona

Denna sommar kommer att bli riktigt spännande och det känns som en enorm lättnad att höra av en som är erfaren inom området att det är ett väldigt givande och roligt jobb :) Jag ska absolut höra av mig då jag kommit in i jobbet, kanske till och med för lite tips och råd hihi

2009-03-23 @ 15:21:59
URL: http://ramonaf.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0