Prometur efter prometur! :)

Känner mig så duktig! Måste bara få beröma mig själv, (vilket man gör väldigt sällan), Har idag varit ute och gått i en lång runda med Mona, kom upp i 17000 steg... :) Och snart ska ja ut å gå med Maria! Sen när ja väl kommer hem, så blir det en snabb dusch och sängen! Ska ju jobba imon med! Sista dagen på min 11 dagars period! Ska bli så gött att sova på lördag! Längar!

Måste ju bara säga! Kom upp i rekord igår! 22300 steg... :) Men då va ju jag å Mona ute å gick i 2 timmar! Känner mig duktig, målmedveten och nyttig! :)

Snön har kommit igen! Ja älskar snön, men ja vill att den ska ligga mer än 1 dag! Får gärna börja snöa en vecka innan jul och sen kan det vara till sportlovet! Sen e det ´bra! :) Nu vill ja faktiskt ha vår! Men det får ja tydligen vänta med!

Prata med Mojsan innan, är så glad att hon mår bra! Önksar dig all lycka! <3

Ha en fortsatt trevlig kväll!!

Kramis // Tess


Kommentarer
Moja

Du är såååå duktig Tessi... =) Är så glad för din skull.. att allt går så bra...!! Tack för de fina orden i inlägget.... Är verkligen lycklig nu...=D

2009-03-13 @ 00:11:33
URL: http://marialindholm.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0