Onsdag!

Nu pratar älskling om att åka å fiska igen!! Att han orkar, har inatt kommit upp en 4 kg sutare, vilket är ganska så stort för just den arten....  tror det är därför... Han tror att nu så kommer fisket igång!  Får se hur han gör, kankse blir man själv hemma igen! Snyft!!

I förmiddes var ja på ett möte som vara en timme, efter det fick ja köra te antorp, eftersom han som fått fisken ligger där själv, så behövde han någon som kunde ta bilderna. Vilket fick bli jocke. Efter det fick ja köra till åtlen, älskling ville dit å fylla på mat å byta minneskort. Sen åkte vi å handla.... Annars så har ja tvättat å plockat iordning lite, och nu ska ja sätta mig å renovera ett halsband.... Som min extra mamma fått av mig! :) Ska bara byta "tråden" Hittat en som är bättre än fiskelina... hahahahah... Tänkte att ja ska visa upp dom få halsband ja gjort här på bloggen, får la se när ja får tummarna ur.  Kankse ikväll??

Ikväll klockan nio är det greys anatomy!! :) Love it!! Å så ska ja äta tacco med älskling.. MUMS... hehehe

Ha en fin dag!


Kommentarer
Em

sv: Gladare blir man verkligen :)

Kram på dig!

2009-06-03 @ 19:12:43
URL: http://madebyem.blogg.se/


Kommentera inlägget här:


Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback

Theresé Lindholm

Hemma hos Mig

RSS 2.0